Asystent/ka Zarządu

10 lutego 2017

Dla naszego Klienta poszukujemy, profesjonalnie przygotowanej osoby do pracy na stanowisko Asystent/ki Zarządu.

Główne zadania do wykonania na tym stanowisku to:
•organizacja i obsługa spotkań
•prowadzenie kalendarza Zarządu, obsługa poczty
•organizacja podróży służbowych,
•sporządzanie raportów ze spotkań
•koordynowanie współpracy i przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie
•zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji
•wykonywanie tłumaczeń

Niezbędne kwalifikacje i umiejętności:

•wykształcenie wyższe
•minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
•biegła znajomość j. angielskiego
•umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej i redagowania tekstów
•doskonała organizacja pracy oraz samodzielność i operatywność w działaniu
•wysoka kultura osobista i miła aparycja

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na poniższy adres mailowy: trojmiasto@asystentka.pl, w temacie maila podając 01AZ2017

WAŻNE

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).

Zobacz pozostałe oferty

Zobacz wszystkie