Szkolenia dla działów administracji

Szanowni Państwo, oferujemy szkolenia z tematów:

  • Skuteczna komunikacja
  • Protokół biznesowy z elementami dyplomacji część I i II
  • Sztuka autoprezentacji – świadome kształtowanie wizerunku osobistego

 

MISTRZOWSKA KOMUNIKACJA – EFEKTYWNA CZY EFEKTOWNA?

skuteczna komunikacja to jedna z kluczowych kompetencji interpersonalnych, która niezwykle wpływa na jakość naszych codziennych i biznesowych relacji z innymi ludźmi. Mistrzowska komunikacja jest kluczem do sukcesu, pozytywnie wpływa na budowanie naszego wizerunku i profesjonalizm działania. Nasze szkolenie oferuje kompendium najistotniejszej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i koncentruje się na praktycznym ćwiczeniu i rozwijaniu tej kompetencji.

 

Protokół biznesowy z elementami dyplomacji.

odpowiednie zachowanie i wizerunek są niezbędne w wielu dziedzinach życia, a szczególnie w biznesie. Przekładają się one na wymierne wyniki, które w zależności od adekwatności postępowania mogą przynieść sukces lub porażkę , dlatego warto znać zasady, które pomogą w osiąganiu nawet najambitniejszych celów. Savoir-vivre to nie tylko sposób zachowania się, dobór odpowiedniego stroju, znajomość etykiety, pewnych reguł i różnic międzykulturowych ale i konieczność, w dzisiejszym świecie.

Podczas drugiego spotkania będą poruszane tematy związane z organizacją oraz prowadzeniem spotkań biznesowych podczas nieoficjalny

Sztuka autoprezentacji – świadome kształtowanie wizerunku osobistego

Szkolenie odbywa się w dwóch uzupełniających się modułach. Istnieje możliwość uczestniczenia tylko w jednym z nich.

I Moduł

Wykład z aktywnym udziałem uczestników którego celem jest przybliżenie uczestnikom tematyki autoprezentacji z naciskiem na wykorzystanie jej w procesie kształtowania osobistego wizerunku; przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy, która pomoże im świadomie budować wizerunek prywatny i zawodowy.

II Moduł

Praktyczne doskonalenie umiejętności autoprezentacji; przekazanie uczestnikom informacji zwrotnej na temat ich mocnych i słabych stron oraz wskazanie elementów wymagających dalszego doskonalenia. Ze względu na specyfikę szkolenia (praca z kamerą i indywidualna analiza) liczba uczestników nie przekroczy 16 osób

 

 

Powrót

Zobacz pozostałe oferty

Zobacz wszystkie